Перейти до основного вмісту

Смачні приклади: як ми підсмажили математику на уроці про млинці







 У нашому 4 класі відбувся незвичайний урок — День панкейків, під час якого ми закріплювали тему «Додавання і віднімання трицифрових чисел у межах 1000». Щоб зробити повторення цікавішим, ми вирішили поєднати математику з тематичним креативом.

Кожен учень отримав аркуш із яскравими роздрукованими «млинцями» — круглими панкейками, на яких були надруковані приклади. Усі завдання стосувалися додавання й віднімання трицифрових чисел у межах 1000. Діти працювали індивідуально, старанно розв’язуючи приклади прямо на своїх аркушах.

Урок пройшов у робочій, але водночас веселій атмосфері. Дітям сподобався сам формат — адже кожен млинець був як маленький математичний виклик. Після завершення всі разом провели перевірку відповідей, обговорили складні моменти та згадали зручні способи обчислень.

Цей інтегрований підхід показав, що математика — це не лише сторінки підручника, а й можливість цікавої подачі, яка мотивує і захоплює учнів. Завершили ми заняття яскраво — зробили спільні фото зі своїми аркушами-млинцями, щоб залишити пам’ять про смачний і пізнавальний урок.

Такий день точно залишиться в пам’яті дітей, як приклад того, що навчання може бути не тільки корисним, а й творчим!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

1000 днів незламності

 Сьогодні в нашій школі відбулася особлива подія – урок пам’яті та підтримки під назвою "1000 днів незламності" , присвячений героїзму українського народу та вшануванню пам’яті тих, хто віддав своє життя за мир і свободу. Разом із учнями 3 та 4-Б класу Бабич О.С. та Дідик Т.Б. ми переглядали презентацію, яка розповідала про важливість кожного дня боротьби, що триває вже понад тисячу днів. Особливу увагу Под'ячева Л.Л. приділила історіям загиблих воїнів із нашого краю, Барабоя, які залишили по собі незламний приклад відданості Батьківщині. Діти з великим хвилюванням слухали розповіді про подвиги захисників, усвідомлюючи, що саме завдяки їм вони мають можливість вчитися та жити під мирним небом. Атмосфера в класі була сповнена поваги й вдячності до наших героїв. Після цього учні писали листи та слова підтримки для воїнів, які зараз знаходяться на передовій. У своїх словах вони передали тепло своїх сердець, побажали захисникам здоров’я, сили духу та якнайшвидшої перемоги. Ко...

«16 днів проти насильства: урок доброти та підтримки»

У рамках акції "16 днів проти насильства" учні 3-го та 4-Б класів разом із класними керівниками Бабич О.С. та Дідик Т.Б. провели виключно теплий і важливий захід. Дітям підготували інтерактивну презентацію, яка допомогла усвідомити, що таке насильство, як його розпізнати та чому важливо бути підтримкою один для одного. Після презентації учні долучилися до символічного флешмобу: кожен з них одягнув браслет-годинник "16 днів проти насильства", щоб нагадати про необхідність боротьби з цією проблемою. Особливим моментом стало "коло доброти". Діти утворили коло, де передавали один одному червону кульку – символ підтримки, дружби та турботи. Той, хто отримав кульку, чув у свою адресу теплий комплімент. Це викликало щирі усмішки, радість та згуртованість у класі. Такі активності не тільки навчають протидіяти насильства, а й формують довіру, взаємоповагу та вміння цінувати один одного. Ми впевнені, що ці "16 днів" залишать слід у серцях дітей і створять ...

Європа очима дітей: подорож до Швеції разом з 3 класом

До Дня Європи учні 3 класу разом із класним керівником Бабич Олександрою Сергіївною вирушили у захопливу мандрівку до країни Північної Європи — Швеції. У рамках святкування діти досліджували культуру та традиції цієї країни, дізнавалися цікаві факти про Стокгольм — столицю Швеції, знайомилися з національним одягом, відомими шведськими стравами, автомобілями марки Volvo та звичаями місцевих мешканців. Результатом їхньої роботи став яскравий пізнавальний плакат, створений із роздрукованих зображень, який вразив учнів своєю креативністю та змістовністю. Такі заходи не лише розширюють кругозір, а й допомагають дітям відчути себе частиною великої європейської родини.