Учні 3 та 4-Б класів стали учасниками пізнавального заходу, присвяченого надзвичайно важливій темі – імунізації та збереженню міцного здоров'я. Розпочалася зустріч з інтерактивної бесіди, під час якої Тетяна Борисівна та Олександра Сергіївна розповіли про різноманіття імунітету. Діти дізналися, що існують вроджений імунітет, з яким ми народжуємося, та набутий, який формується протягом життя внаслідок перенесених захворювань або вакцинації. Учні активно відповідали на запитання, ділилися своїми знаннями та ставили власні, виявляючи неабияку зацікавленість.
Окрему увагу було приділено способам зміцнення імунної системи. Вчителі наголосили на важливості здорового способу життя, який включає повноцінний сон, регулярну фізичну активність, загартовування та уникнення шкідливих звичок. Також обговорили важливість збалансованого харчування, багатого на вітаміни, мінерали та інші корисні речовини. Діти дізналися про конкретні продукти, які є справжніми помічниками для їхнього імунітету, такі як свіжі овочі та фрукти, кисломолочні продукти, горіхи та мед.
Проте, кульмінацією заходу стали два захопливі наочні експерименти, які не просто ілюстрували теорію, а й залучили дітей до активного дослідження.
Експеримент "Захисний бар'єр шкіри": Учні порівнювали зрізи яблука – оброблений лимонним соком і необроблений. Завдяки цьому вони наочно побачили, як кисле середовище може захищати поверхню від окислення, подібно до захисної функції кислотної мантії шкіри від зовнішніх шкідливих факторів.
Експеримент "Як працює мило": Використовуючи воду з меленим перцем, що символізував мікроби, діти спостерігали, як перець розбігається від пальця, вкритого милом. Цей простий дослід наочно продемонстрував ефективність мила у видаленні забруднень та мікроорганізмів з поверхні шкіри, підкреслюючи важливість правильного миття рук для збереження здоров'я.
Ці практичні досліди зробили процес навчання більш зрозумілим, дозволивши учням відчути себе справжніми дослідниками.
Коментарі
Дописати коментар