Перейти до основного вмісту

Пам'ятаємо… Голодомор 1932-1933 років

 Сьогоднішній день у нашому 3 класі був особливим. Ми торкнулися сторінки історії, яка навіки залишила слід болю в серці кожного українця — Голодомор 1932-1933 років.

Разом із дітьми ми переглянули відео, в яких люди, що пережили ті страшні роки, ділилися своїми спогадами. Це були прості розповіді, але кожне слово пронизувало душу. Діти слухали з великою увагою, а в їхніх очах читалися співчуття і запитання.

Щоб краще усвідомити важливість пам’яті, ми створили власну символічну поробку — свічку, яка символізує життя, що згасло, та нашу пам’ять, що не дає цим подіям втратитися в часі. Маленькі ручки акуратно вирізали та прикрашали свої "Свічки Пам'яті".

У кінці заняття ми запалили справжні свічки біля композиції з колосків — символ голоду й життя водночас. Хвилиною мовчання вшанували пам'ять мільйонів жертв Голодомору.

Це був глибокий урок не лише історії, а й людяності, співчуття та важливості пам'ятати. Діти вийшли з класу трохи іншими — більш чуйними, усвідомлюючи, що минуле вчить нас бути сильними й берегти одне.

🕯 Свічка пам'яті горить у наших серцях. Ми пам'ятаємо.









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

1000 днів незламності

 Сьогодні в нашій школі відбулася особлива подія – урок пам’яті та підтримки під назвою "1000 днів незламності" , присвячений героїзму українського народу та вшануванню пам’яті тих, хто віддав своє життя за мир і свободу. Разом із учнями 3 та 4-Б класу Бабич О.С. та Дідик Т.Б. ми переглядали презентацію, яка розповідала про важливість кожного дня боротьби, що триває вже понад тисячу днів. Особливу увагу Под'ячева Л.Л. приділила історіям загиблих воїнів із нашого краю, Барабоя, які залишили по собі незламний приклад відданості Батьківщині. Діти з великим хвилюванням слухали розповіді про подвиги захисників, усвідомлюючи, що саме завдяки їм вони мають можливість вчитися та жити під мирним небом. Атмосфера в класі була сповнена поваги й вдячності до наших героїв. Після цього учні писали листи та слова підтримки для воїнів, які зараз знаходяться на передовій. У своїх словах вони передали тепло своїх сердець, побажали захисникам здоров’я, сили духу та якнайшвидшої перемоги. Ко...

«16 днів проти насильства: урок доброти та підтримки»

У рамках акції "16 днів проти насильства" учні 3-го та 4-Б класів разом із класними керівниками Бабич О.С. та Дідик Т.Б. провели виключно теплий і важливий захід. Дітям підготували інтерактивну презентацію, яка допомогла усвідомити, що таке насильство, як його розпізнати та чому важливо бути підтримкою один для одного. Після презентації учні долучилися до символічного флешмобу: кожен з них одягнув браслет-годинник "16 днів проти насильства", щоб нагадати про необхідність боротьби з цією проблемою. Особливим моментом стало "коло доброти". Діти утворили коло, де передавали один одному червону кульку – символ підтримки, дружби та турботи. Той, хто отримав кульку, чув у свою адресу теплий комплімент. Це викликало щирі усмішки, радість та згуртованість у класі. Такі активності не тільки навчають протидіяти насильства, а й формують довіру, взаємоповагу та вміння цінувати один одного. Ми впевнені, що ці "16 днів" залишать слід у серцях дітей і створять ...

«СКАЗульки про тварин: як третій клас долучився до Тижня боротьби зі сказом»

 У рамках "Тижня боротьби зі сказом" у 3 класі відбувся цікавий і пізнавальний урок, який провела  Андрейку Олена Леонідівна вчитель  із предмету "Здоров'я, безпека та добробут". Метою заняття було  ознайомлення дітей із небезпекою, його симптомами та способами профілактики, а також навчити правильній поведінці у разі контакту з тваринами. На уроці учні переглянули анімаційне відео "СКАЗульки про тварин" , яке в доступній і захопливій формі розповіло про сказ, шляхи його передачі та правила безпеки при контакті з тваринами. Після цього діти активно обговорювали побачене: як поводитися з бездомними  чи невідомими тваринами, чому важливо вакцинувати домашніх улюбленців, та що робити у випадку укусу чи підряпини. Захоплені яскравими героями з відео, учні легко засвоїли нову інформацію та поставили багато запитань, демонструючи свой інтерес. Завдяки такому уроку діти дізналися, як піклуватися про своє здоров'я, і ​​зрозуміли, що відповідальність за св...